Selammm yarın sabah erkenden ilk doktor randevum var 5+6 olmuş olucam yarın.. dün sabah en son beta hgc için kan aldırdım 4967 çıktı keseyi görmek istiyorum.. kan tahlilleri vs alır büyük ihtimalle ama burda okumuştum bolca su içip gidersem görünme ihtimali artar mı 🥰🙊🤰🏼