Taricat Bbsrrr Bu arada sen bu ay klomen kullanmışsin galiba şimdi gördüm . Bende 1 buçuk sene hamile kalmamıştım ve ilk gebeligimde klomen ile ilk ay hemen gebe kalmistim 😌 Rabbim sana da sağlıkla nasip etmiştir inşaAllah
Bbsrrr Taricat aa canım bu mesajını görmedim evet klomen kullanmıştım ama doktora takip ettiremedim en son adetin 11.gunu gitmiştim
Nur22Elif Bbsrrr 2 farklı marka var işte. Üstteki heal point marka, belirgin değildi o kadar. Fotoğrafta daha belirgin çıkmıştı. Alttaki prodoctor. Özetle kan vermeden anlaşılmaz. Henüz çok küçük olduğu için çok silik olabilir.
Nur22Elif ayseozbayrak artışa bakacaklardır kimyasal mı değil mi diye. Ben gebeliği öğrendikten sonra ne kan vermeye gittim ne kontrole. Bayramdan sonra doktora gideceğim kontrol için. 2 günde bir kan vermek insanı çok yıpratan bi süreç.
Nur22Elif ayseozbayrak 5 üzeri pozitif zaten. Yani hamilesiniz şuan. 🥰 7 ile öğrenen bile var forumda. 🌸🌸
Nur22Elif ayseozbayrak ben gidip betaya baktırmadım. 5 haftalık şuan. Bayramdan sonra gidicem. Kese ve kalp atışını birlikte görürüm inşallah.
ayseozbayrak Nur22Elif şuan kendime hamile bile diyemiyorum doktor net birşey diyemem artışa göre bakacağız dedi
Nur22Elif ayseozbayrak gidip takip edin. İnşallah sağlıklı şekilde artış olur. Ben daha önce düşük yaptığım için olumsuz bişey duymamak adına erteliyorum gitmeyi.
ayseozbayrak Nur22Elif ben dün gittim verdim yarın gidicem artık kan vermeye inşallah güzel sonuçlar alırım 🌸
Civciv_annesi14 Bbsrrr var ama daha çok yeni olduğu için silik çıkmış canım istersen bı kaç gün sonra tekrar test yap
Tusami Bbsrrr ilk beş dakika içinde çıktıysa kesin vardır , benim bu testte bir iki saat sonra aynısı oldu kuruma çizgisiymiş, o yüzden hemen çıktıysa kesin var gözüküyor, inşallah vardır bebiş 🙏💖