Benim 18 di 4 haftalık hamileyken , duan 29.uncu haftadayım 5 çıktı hala yüksek , 150 mg kullanıyorum bende , doktorlar , yok zeka geriliği olur , dusuk olur diye diye bu güne bu değerle geldim , detaylı ultrasona girdim , hersey normal, gelişim geriliği yok dediler , bende hala korkuyorum , psikolojimi bozdular , zaten takıntılı biriyim , gerizekali doğacak sanıyorum , rabbim korusun