Merhaba kızlar 18+6 günlük gebeyim
Mart ayında tsh sonucu 2,30 du bu ay 4,25 olmuş doktorum biraz fazla dedi ve 25 mg lik ilacı 50 ye çıkardı ama suan çok korkuyorum moralim alt üst oldu. Sonuçlar bir ay da neden bu kadar fark etmiş olabilir anlamadım durumu yaşayanlar varmı
Oruç tuttum alakası olur mu acaba