-Serpilllllll- Ben faramatı magnezyum la içiyorum yani 1 er saat aralıklarla o zaman kabızlık sorunu olmuyor magnezyum engelliyor kabızlık sorununu
Deletedmom_7 RabiaaaH kullanıyorum önce ishal sonra kabız yaptı. Karın ağrısı da yapıyor birkaç gün öncede ben böyle bir paylaşım yapmıştım 🥺
RabiaaaH Tazeanne0134 yeni kullanmaya başladım da ben 2 aydır sağlık ocağının verdiğini kullandım hep normal seviyeye hiç gelmemişti hastanede kadın doğuma yazdırdım Burda’da çok iyi hap ama kabız yapıyor dediler öğrenmek için sordum kullananlara
Deletedmom_7 RabiaaaH iyi bir ilaç ama kabız yapıyor karın ağrısı yapıyor canim. Aç alman gerekiyor veya yemeklerden 2 saat önce. Aldığın zamanki öğünde de yumurta, çay, kahve tüketmemen gerekiyor