RabiaaaH 37 haftalığız yani şöyle diyeyim ben genelde aç alıyorum birgün tok aldım hafif tok o gece kusarak uyandım herkese aynı etkiyi göstermeyebilir ama ilk kahvaltı öncesi sabah kullandıgımda ise aşırı baş agrısı halszlk yaptı kötüleştim doktorma söyledim o biraz agır kapsül olduğu içinde zor emiyor mide dedi hap vereyim dedi ferrum verdi ferrum bitince bendede iki kutu feramat vardı terkar feramata başladım o sebeple asla uyanıkken almıyorum ve açken alıyorum gece aç