Yaseminsahin bademomm devlet hastanesinde randevu bulmak zor oluyor. O yüzden özeli tercih ediyorum. Birde ilk gebeliğim de bir kere devlete gittim bir daha gitmem dedim. Nazmiye Şentürk e gidiyorum ve çok memnunum tavsiye ederim ☺️