bademomm Kızlar merhaba,, Bursa şehir hastanesinde doğum yapan var mı yada yapacak olan. Bursa’daki hamişler hangi hastanede doğum yapacaksınız önerilerinizi beklıyorum.
gamzeozer16 bademomm bende yapmayı düşünüyorum postlarda yorumlarda yapan arkadaşlarımız var ordan bakabilirsiniz 🥰
bademomm Yaseminsahin bende hayat hastanesine gidiyorum şehir hastanesi ve hayat arasında kararsız kaldım hangi doktora gidiyorsunuz acaba hayat hastanesinde 😊
bademomm gamzeozer16 şehir hastanesınde hangi doktora gidiyorsunuz 😊 sanırım doğumda şans biraz kimin gireceği belli degıl doğuma 😊
Yaseminsahin bademomm devlet hastanesinde randevu bulmak zor oluyor. O yüzden özeli tercih ediyorum. Birde ilk gebeliğim de bir kere devlete gittim bir daha gitmem dedim. Nazmiye Şentürk e gidiyorum ve çok memnunum tavsiye ederim ☺️
gamzeozer16 bademomm mustafa burak aksselime gidiyorum doktorumdan cok memnunum evet normal doğumda nöbetci sezeryanda ise o gün kim ameliyattaysa cok dua ediyorumki inşallah ameliyat günü benim doktorum olur 🥰
bademomm gamzeozer16 inşallah kendı doktorunuz girer doğuma sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi 😊
gamzeozer16 bademomm inşallah canım benim allah hepimize sağlıcakla kucagımıza almayı nasip etsin 🙏🙏🙏