Ben de 2 günde 2 kat değil de 3,5 kat artınca çok endişelenmiştim mol gebelik filan diye ama Allah’a şükür bugün bebeği ve kalp atışını gördük yani herkesin farklı olabiliyor ben de 4+0 da 55 le öğrendim geç döllenme filan diye düşünmüştüm ama bugün gittiğimde adet günümle uyumluydu herkes de farklı oluyor gerçekten bu değerler