Merhabalar, benim bugun yanı 28 Nisan adet günümdü. Önceki gun kaset testte ıkıncı cızgıyı gorunce. Bugun sağlık ocagında kan tahlili yaptırdım ve Beta Hcg 800 çıktı. Bugun 4+0 gun oluyor. Normalde 200 civarda olurken neden boyle yuksek cıktı endıselenmeye başladım. Dış gebelık vs olabılır mı dıye. Sizlerin ne kadardı betası yazabılırsenız sevırınım.veya dış gebelik veya mol gebelik gecırenler yorum yazabılırse ıyı olur 🌸