Cdem21 benim tam tersi canım içer bir kanama alanım yok ama dışarda kanamam var ben 12+4 oldum ama kahverengi lekelenmem ve hala iki üç günde bir az az kanamam oluyor ağrılarını hafife alma direk doktoruna söyle bence ben hoç ağrı yaşamadım içerde kanama olması daha riskli çünkü ama Rabbim o canı korudukça Allahın izniyle hiçbirşey olmaz dua et bol bol ve yemek ve tuvalet ihtiyacın dışında kalkma