Merhabalar bende 6+4 hamileyim benim de yoğun değil ama leke gibi pembe kırmızı kanamam oldu kese etrafında kanama alanı görmediler progestan ağızdan alıyordum kesmedi pruluton iğne oldum progestana vajinal başladım şükür geçti ama bir damla gibi açık kahverengi koyu sarı gibi olması normal mi acaba birde vajinal alınca ağrım oluyor