Usenmez Meryem34 bende fiyatindan soylemedim ki canim simdi en sık ondan kullaniyolar bende ondan kullancam kuzum bi dogsun
Rumeysaylz Meryem34 Ben size cevap yazmadım sanki 🙃 Elbette herkesin kendi tercihi sizede hayırlı geceler diliyorum
Kizannedi Mrvklnn ben civil.comdan sleepynin yeni doğan merhaba paketini 30 tlye aldım daha kullanmaya başlamadım ama genelde herkes memnun sleepyden isterseniz bir internetten araştırın (:
Mrvklnn Kizannedi civilin geçen gün mağzasına gittim ama pek dikkatimi çekmedi acemilik olsa gerek ilk çocuk olunca
Meryem34 Şuna jokerde bezlerde indirim var Sleepy yeni Doğan paketi 19.90 ve Prima ve diğerlerinde de indirim var bakın derim 😊
Mrvklnn Haticeozturk evet bende aslında onu denemek istedim bi yine de tereddütlerim var buraya yazdım babyme galiba
Mrvklnn Ayb değişikliği kabul etmezse teni pişik olursa tekrar diğer bezleri kolaylıkla bulabilecekmisiniz
Ayb Mrvklnn iki markadan da birer paket aldım zaten deneyip ona göre devam edeceğim ikisinden de çok memnunlar nette ya da mağazada bulmak mümkün ikisini de
Mrvklnn Epelinkiran benimde netten bulup her yere gelmesi mümkün bişey olması gerekiyor çünkü biz yüksekova da yaşıcaz daha tam yerimiz bile belli değil sürekli bulduğum bezi almak zorunda kalmayayım
Mrvklnn Rumeysaylz prima fiyatından Ziyade Türk malı değil ona ben ciddi bi yatırım yapıcam yıllarca para oraya gitsin istemem göz baka baka 🙄☺️