Mrvklnn Annem kardeşlerimde hep prima kullandı özellikle de yenidoğan olduğu zamanda ve çok memnun kaldı çevremdeki çoğu yorum da bu yönde ama deneme yanılma ile göreceğiz bebeğimiz karar verecek buna herkese iyi gelen belki bize gelmeyebilir kesin olarak pahalı olan iyidir demiyorum herkes gibi deneyeceğim 🙃 ve yeni doğan bezide oldukça uygun fiyatlı diyebilirim