darzudemir masallah doğal yollami oldu rabbimden umut kesilmez hiçbir zaman ve hep şükür etmek isyan etmemek lazım o zamanı ve yerini en iyi bilendir bende 7 yıl sonra tüp bebek oldu bu sene onda benim icimde hep o korku var acaba bisey olur diye onda hep sol yada sağ uyurum