Göbeğim çıkana kadar istediğim gibi uyudum 2 doktora gidiyordum ikisi de istediğin gibi uyu çocuk rahatsız olsa seni yatırmaz demişti göbeğim çıktığı gün yüz üstü ve sırt üstü uyuyamaz oldum…Bu günlerin keyfini çıkar istediğin gibi uyu bebek büyüdükçe zaten sana izin vermiyor rahat edemiyorsun..