Omay0707 Senaesmer bende aynıyım valla bu sabah ögrendim bende 14 gün gecikme ile 40 cıktı değerim tedirginim inşallah sağlıkla artacak🤲🥰2 gün sonra mutlaka tekrar verr
Gulcingezer Omay0707 iyiki ilac falan kullanmamissin kuzum vala demekki anne yuregi hissediyor kac haftalikmis su an
Omay0707 Gulcingezer 3 haftalık dedi doktor 😊 Öyle hayıt tohumu falan aldım içicektim ama hadi biraz daha bekleyim iyiki beklemişim Ve ben bu ay neredeyse korundum hep hiç umursamamıştım
Gulcingezer Omay0707 demekki umursamayinca oluyor canim :) sevindm senin adina hayirlisiyla kucagina alirsn ins dikkat et bu ara tutunsun
Msl22 Senaesmer Ay inşallah oyledir rabbim sağlıkla nasip etsin cok guzel telaslar tum dualarim bekleyenler icin ve doguracak olan hamisler icin rabbim sağlıkla nasip etsin canim💕
Senaesmer Msl22 Allah razı olsun inşallah hakkımızda hayırlısı vardır Allahım bizleri evlatlarımızla korkutmasın sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🤲🧿
Senaesmer Omay0707 evet verdim 2 gün önce çok yeni başlamıştı bugün tekrar vericem inşallah yükselir bu aşamaların hepsi insanı endişelendiriyor.