Senaesmer
Merhaba canim benim boyleydi adetime daha vardi bir hafta falandı sanirim bu testten sonra kan verdim 42 çıktı beta ondan sonra beta takibi yapmadım açıkçası hani moral bozmamak adina doktora da vir hafta icinde randevu bulup gidebildim doktor keseyi goreemedi acele gittigimiz icin sonraki gittigimizde tam keseyi gordt bir sonraki kontroldede kalp atışı dinletti