Kızlar bende 10+1 im .bende kusma yok ama midemde değişik bir his var .midemden yemek borum boğazıma kadar hep bi doluluk his var ve geçmiyor :) 5.haftadan başladık . Hiç bir şey yiyemiyorum koku hassasiyeti de tavan .her zaman kullandığım yumuşatıcının kokusunu öksürük şurubu gibi alıyorum :) 3.5 kilo verdim .Umarım her şey sağlıkla ilerliyordur