izobellaaa-_- aşırı depresyonlardayım sürekli ağlıyorum kendimi beğenmiyorum kıyafetlerim olmuyor göbeğim kocaman oldu çirkinleştiğimi hissediyorum eskisi kadar aktif olamıyorum doğumdan sonrada eski hayatım olmayacak hiçbirşey eskisi gibi olmayacak diye düşünüp duruyorum yediğim içtiğim gezidğim hiçbişeyden zevk almıyorum hiçbir iş yapasım gelmiyor ütü yığıldı evi neredeyse bir haftadır süpürmüyorun bile ne yapacagımı bilmiyorum