Herkes hamilelikten diyor 5. Ayıma gireceğim durduk yere ağlıyorum ve mutsuzum mutsuzluğum sebebi yok aynaya bakınca da kendimi 💩 gibi hissediyorum eşime karşı ilgisizleştim herşeyi batıyor kesin hamilelikten demi kızlar yoksa bu hayat böyle mutsuz mutsuz çekilmez 5. Aylık evliyim evlilikten bile sıkıldığımı hissediyorum yeri geliyor mesela bu gece 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😭😭 of of