Kaahvelii böyle hissetmeyin belirtilerin çoğunlukla bebeğin gelişimi ile ilgili bir bağlantısı yoktur. Benim ne bulantım ne meme hassasiyetim vardı ilk 2-3 haftadan sonra kasıgımda da agrı kayboldu korkup doktora gittim 10 haftalıkken hiç hamile gibi hissetmiyorum yaşıyor mu hala diye bana her bünyenin hamileliğe adaptasyonu farklıdır hamilesin diye illa sürekli kusup acı çekmen gerekmiyor şükretmelisin demişti . Kendinize vesvese yapıp strese sokmayın lütfen ağrılarla bebeğini kaybedende var belirtisizde bu bir ölçü değil :)