Kaahvelii 16 haftalık hamileyim ve başından beri ara ara hatta bazı haftalarda sık sık kasık ağrısı yaşıyorum. Özellikte 15. Haftada karın ağrısı bile oluyor ama çok şükür sağlıklı. Kasık ağrısını bebeğin kalbinin durması ile bağdaştırırsanız bütün hamileliğiniz korkuyla geçer bunu kendinize yapmayın. Hatta şu an bile sol kaşığımda batma oluyor. Düşükle alakalı bir alakası var mı bilmiyorum ama bana doktorum rahimin büyüdüğünü ve çok normal olduğunu söyledi. Korkmayın, kendinize zehir etmeyin bu süreci 🙏