Ebi İyi olsanda kalkma biraz rahatlığını sür 🤪 Ben öyle yaptım valla, tabi arada benimde iyi olup evi baştan aşşağıya temizlediğim günler oldu.. Bende çok özlüyodum ama insanın hali çekmeyincede yatak daha bir tatlı gelmiyor değil yanii😆 En rahat dönemler 3-6 ay.. 😂 Sonra zaten bebiş büyüdükce baskı yapacak o yüzden tadını çıkar canısı😘