Ebi kaç haftalık hamilesin o kadar iyi anlıyorumki seni 😔 ben ilk hamileliğimde gözümü açamıyodum konuşmak için ağzımı açsam kusuyodum 3 ay yattım ölü gibi bidaha kesinlinle çocuk yapmıycam dedim insan yaşadıklarını unutuyomuş kızımda çok istedi kardeş şimdi tekrar hamileyim yine 3 ay yattım ilki kadar şiddetli değildi kusmalarım ama yinede çok zor geçirdim 13. Haftada geçti 20. Haftadayım çok şükür rahatım şu an geçer inşallah seninde 😔 9 ay öyle yaşamak çok zor