32 de başladım şu an 34 haftalığız, annemdeki battaniyeler falan gelecek bir onlar kaldı. Bir de emzirme sütyeni almam lazım. Bence 30. haftadan sonra başlamak lazım ne olacağı belli olmaz. Hem de yıka ütüle yerleştir zaman alıyor hem de gittikçe agirlasiyorum iyi ki yapmışım.