Merhaba şuan 6+6 haftalık hamileyim 5+2 de doktora gitmiştim ultrasonda kese görünmedi vajinal ultrasonda baktı kese göründü bugün tekrardan başka doktora gittim ultrasonda kese göründü ama bebek göremedim dedi bişey söylemek için erken olduğunu söyledi ama çok endişelendim acaba rahim geriliğinden kaynaklı olmuş olabilir mi kaçıncı haftada görebilirim