Asdfka_1 sıkışık gitmen şart canım. Bende bugün 6+6 yım henüz duyamadım. Haftaya tekrar gidicem ınsallah bende duyarım. Geçen hafta gittim karından baktı duyamadı, alttan mı bakayım biraz su içip sıkışır mısınız dedi su içeyim dedim gittim yarım saat 1,5 lt su içtim sıkıştım yok yine duyamadı alttan baktı yine duyamadı, elbet duyarız hayırlısıyla. İdrar kesesi sıkışınca bebeği yukarı kaldırıyormuş o zaman daha net görüp duyuyormuş doktor öyle dedi, mutlaka su iç bol bol canım