Wonderful_mom gönlünüzü ferah tutun, yarın bebeğiniz kollarınızda olacak öyle düşünün. Haftası gayet büyükmüş bebeğinizin, kilosu da öyle düşük değil. Kordonda kan akışıylq ilgili bi sorun olmuş olmalı ki gelişi sıkıntıya girmiş. Karnınızda dursa hiç beslenemez diye almak istemiştir doktorunuz. Süt konusu da ememese bile sağar kaşıkla yudum yudum içirirsiniz. Sütünüz olmasa bile günümüzde çok şükür en iyi mamalar var. En anlamlı kavuşma gününüzün heyecanını yaşayın, geri kalan her şey halledilir. Şimdiden gözünüz aydın olsun 🙏🏻🧿👼