Gulsahdmr 38+3 üz oğluşumla 🙏🧿 dün çatı muayenesi oldum açılmam yok nst de sancım da yok. 39+3 te bir daha çağırdı doktorum. Henüz sancım yok arada adet sancısı gibi girip gidiyor. Çatı muayenesinden dolayı da kahverengi sümüksü lekelenme geliyor ara ara.