Oglusumgeliyo Deniz2961 başka doktora da kime gıdım güvenemiyorum ki bu doktorum dan çok memnunum artık gidince çarşamba günü Gittiğim de gidip soracam ya en azından nie cagirmadigini öğrenirim
Deniz2961 Oglusumgeliyo son haftan ya ondan mı sezeryan diye sordum allh korusun son haftada daha sıkıntılı
Oglusumgeliyo Deniz2961 yani işte sık sık gitseydik kontrle byle şüphe kalmazdı aklımızda ama yok gidince soracam
Oglusumgeliyo Ygmrkmsl bende de oluyo du da doktorum normal demişti bebek büyüdüğü için ondan olabilir demisti