Deniz2961 Oglusumgeliyo agrıyor tbıkde karın sertlesıyor catı agrım var pazartesi ilk nts ye grcm bakalım ne dıcek doktor
Ezgim Belimde hiç ağrim yok diyebilirim ama acayip kasık ve çatı ağrım var yatakta donemiyorum bile dün kontrolum vardı herşey yolunda şükür bakalım Eylül'ün son haftası sezeryan ins
begumge Oglusumgeliyo yalancı sancı pozisyon değiştirince geçer, gerçek sancı geçmez buradan ayırt edebiliyormuşuz.
Deniz2961 Oglusumgeliyo valla bnde ilk defa 37 de gircem bnde hıc girmedim daha once sinde cnm burda cgu 33 ten snra grmıs her hfta kntrle vrmıs Bn hala 2 hftda bir gıdıyrm
Oglusumgeliyo Deniz2961 bilmiyorum işte ya çarşamba günü başka bir doktoruma var acaba gidip sorsam mı kadın doğum uma bilemedim
Oglusumgeliyo Deniz2961 devlete gidiyorum işte oyuzden aklımızda soru kaliyo kimi duysak nst ye cagiriyo doktor bizi doktor cagirmadi
Deniz2961 Oglusumgeliyo sacma bu haftadan snra daha sık cgrması Lazm ama ya hangi gun doguma verdi 2 Ekim mı
Oglusumgeliyo Deniz2961 başka doktora da kime gıdım güvenemiyorum ki bu doktorum dan çok memnunum artık gidince çarşamba günü Gittiğim de gidip soracam ya en azından nie cagirmadigini öğrenirim