gmzsdt bende bugün oldum 38. Haftaya gircez millet sanırsın ölüme gidiyomuş gibi anlatıyo ama bende de hiç bi sıkıntı olmadı gayet normaldi kendini sıkma yeter dedi doktor bende rahattım zaten muayene etti herşey normal görünüyo dedi 1 parmak girecek kadar açıklık varmış tamam başkada bişey yok milletin abartmasına kulak asması kimse tek tavsiyem bu☺️