gmzsdt Merhabalar bugün 37+3 oldum ☺️Çatı muayesi yaptırdım , hiç korkulacak bir şey yokmuş ..önceden çok araştırdım çok kötü yorumlar okumuştum o korkuyla gittim ama çok güzel geçti yaptıracak olan arkadaşlar KORKMAYIN ½ dk bile sürmedi
Withminou gmzsdt bende dun gece yaptirdim 38+1 1 parmak aciklik ve giris yumusamis dediler . Size ne dediler
Drn34 gmzsdt kesinlikle ağrı falan olmuyor neler yazıyorlar şok geçirdim çatı muayenesinden sonra bu muydu dedim doktora Sen ne bakıyorsun yazılanlara ya demişti bana. İlişkiye girmiyor musunuz eşinizle ondan daha rahat emin olun ben hiçbir şey hissetmedim
Merveii gmzsdt yaa bende yarın olcam büyük ihtimalle 😅 aklımdan çıkmıyor kaç gündür. Muayeneyi yapmak için çatala cikariyorlar mi
desertrain gmzsdt çatı muayenesi ne için dar normal olur mu diye bakıyorlar yoksa açıklık var mı diye
gmzsdt Withminou bende açıklık vs yok , normal doğuma uygun gördü normal istiyordum zaten canım 1 hafta sonra tekrar kontrole gideceğim 🌸
Withminou gmzsdt bana tekrar randevu vermediler suyun gelir veya sancilarin duzenli gelirse dogum baslamis olur o zmn gelirsin dediler
gmzsdt Drn34 bende çok kolaymış dedim güldü yazılanları her zaman boşver dedi 😀 bayanlar abartmayı seviyor dedi
gmzsdt Withminou banada suyun gelirse agrın olursa hemen ara ve gel dedi bi sorun olmadığı sürece 1 hafta sonra kontrole gideceğim
ToDe gmzsdt çirkin bir genelleme olmuş. Ben henüz yaptırmadım ama ablam yaptırdı mesela çatı öyle darmış ki doktor parmağını bile sokamamış. Sımsıkı ve şeklini bozmayan bir yapıda olduğundan asla normal doğum yapmamalısın şeklinde teşhis koydu. Sonuçları normale uygun çıkanlar zaten o kadar da acı çekmezler bu esnemeye müsait bir yapıda olduğunu gösterir.
Hermoniegranger Biz 37+2 yiz bugün gittim ama çatı muaynesi yapmadı sancım olmadan yapmayacakmış sizce normal mi?
gmzsdt Hermoniegranger sancım yoktu ama yapıldı normal doğum düşündüğüm için, her doktor farklı demekki
Acemianne9 Hermoniegranger benim doktorum da çatı muayenesi yapmadığını belirtti hatta ‘SSKsal işler’ dedi güldü 🙄