Suadmsv şuan 9+5 hamileyim hemde üçüz 🤗 yumurtamızın çok olması bazen avantaj olabiliyor bizim için sakın sakın üzme kendini ben de ilk öğrendiğim zaman nişanlıydım bana dediler senin hayatta çocuğun olmaz ne yapsan yap tüp Bebek bile tutmaz vs vs saçma sapan şeyler söylendi. Hatta o zaman eşimden ayrılmayı bile düşündüm eşim çocukları çok sever bana dediği laf şuydu ben seni çocuk için sevmiyorum ya da çocuğun olmayacak diye seni bırakacak biri de değilim kaderimiz buymuş deriz dedi. 16 aylık evliyim Kasım ayında tedaviye başladık insülin direnci yüksek çıktı tip 2 diyabet ilacı verildi adet düzenleyici ilaç verildi 3 ay 24-28 gün arası adet oldum 25 yaşındayım hiç bu kadar düzenli adet olmadım. 3 ay adet olunca doktora gittim klomen verdi onu kullandıktan sonra yumurta takibi yapıldı 3 yumurtam gelişmişti birinden umutluyum diğerleri küçük dedi doktorumuz. Mart ayının 5inde çatlatma iğnesi oldum 16sında gebelik testi yaptım çift çizgi gördüm hayatın sürprizleriyle bundan sonra karşılaştık tabii 🤭 ilk önce kese gözükmedi sonra ki hafta üç kese var ikisi dolu üçüncü kese kaybolacak yüksek ihtimal dedi doktorum. Haftasında kalp atışını duymak için tekrar gittiğimde ikisinin kalp atışını duyduk sonra sürprizz üçüncü kese de dolu çıktı şimdi hamdolsun üç küçük mucizem var Allah’ın izniyle 🤗 sakın üzme kendini stres pcos düşmanı pozitif ol yüreğini gönlünü ferah tut rabbim kimsenin kucağını boş bırakmaz. Rabbim sana ikiz üçüz bebekler nasip etsin inşallah canım benim ❤️