Suadmsv ben de 27 yaşındayım ve yıllardır pko hastayım. Lakin adetim düzenli hep sadece az geldi. Hamile kalmamda bir sakınca var mı diye doktora gittim pko olması gebeliğe engel değil dedi ‘info’ diye bir toz içecek yazdı. 3 ay kullan dedi. Kan testi yaptırdım istediği değerler normal çıktı, sonra sonuçlar için aradığımda doktor iğne istiyor musun dedi böyle bir şeyden bahsetmemiştiniz gerekli mi dedim gebe kalmanı hızlandırır dedi eğer düşünürsen adetken gel dedi. İstemiyorum dedim ve 2-3 ay sonra gebe kaldım. O doktora gitmiyorum artık. Bu süreçte info tozu yumurtlama günlerimin olmasını beklediğim tarihlerde içtim toplam 6-7 tane içmişimdir etkili olduğuna inanıyorum. Ve bende troit, insülin direnci vs vs bir çok sorun var. O yüzden içini ferah tut başka doktorlarla da görüş. Tek bir doktorla görüşüp hormon yüklemesi yaptırmanı tavsiye etmem