Bedis39 Öncelikle hayırlı uğurlu olsun rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. 😌🙏🏻 Bir şey sormak istiyorum müsadenizle. Doktor sizde hiç yumurta gelişmemiş olarak mı görmüştü yoksa ufak mı kaldı diye yolladı acaba? Bu ay öyle bir durum başıma geldi çünkü. Doktor bu ay yumurtlama olmamış adetin 3.günü gel takip yapalım dedi yolladı beni de bu adetin 15.günüydü tabi ama ben 18.gün kasıklarımda çok ağrı olunca evde ovulasyon testi yaptım çok koyu çıktı ertesi gün daha da koyu çıktı. Bir umut işte 🥲