Calasun Kagan_pasa2 bende öyleydim baktım olacak degil oyalanacak şeyler yapmaya başladım kış bebegi olacak bişiler yapmaya çalışıyorum 😂 henüz ör ve sök aşamasında olabilrim ama başarıcam,,
Slha Kagan_pasa2 ben benn bennnn kesinlikle bennnn hangi birini saysam ki ilk bebegimi kaybettigim den dolayi hep bi korkuyla geciriyorum gunlerimi 26 haftalik olduk da smdide agrilarm basladi karnmda sertlesmeler falan yani bu stresle dogurablcemmi cdden cok mrak edyrm
Babyborn Kagan_pasa2 evet 14 haftalık Hamileyim ve çok sıkılıyorum kocamla tartışıp duruyoruz. Üstelik yurtdışındayım daha da bunalıma giriyorum
Kagan_pasa2 Ben de hep bi sorunla karsilasiyorum ve yoruldum artik. Keske tek derdim zaman olsa sukredin kizlar:(
Gulsunoyku Hamileligimin 10.haftasindan beri saglik sorunları ile karşılaşıyorum şeker enfeksiyon kanda pıhtılaşma demir eksikligi bebekte 2 hafta geriden gelme vs 33haftaya giricem ama sanki 9 yıldır hamile gibiyim çok bunaldim allah beterinden korusun genede sağlıkla alalım kucagimiza ins
Habis07 Gulsunoyku al bendende okdr bendede pıhtılasma var igne coraspin baska bi sıkıntımız yok ama insan korkuyor boyle dgum yapan cok insan var ama insan korkuyor
Kagan_pasa2 Slha evet benim de 2 kaybim var çok şükür bu günlere geldik. Her ay bisey cikti hersey hep sınırdaydi buna da şükür ama bedenen kismini geciyorum ruhen çok yoruldum. Bugün kotrolden geldim suyum daha da azalmis allah yardimcimiz olsun
Slha Kagan_pasa2 ruhen bnde esimde cok yoruldu bebegim bide fazla hareketli degil bnm bi gun cok harekeyliyse iki gun kucuk kucik harekt edyo rabbm zamaninda almayi nasip etsin kucagimiza hepimizn sen kac haftaliksn :/
Nzl123 Bennn herkes bi yerde kimsesiz kaldım resmennn eşimle günde 2 saat anca görüşüyoruz evin içinde yat yat yat çıldırıyorum resmen nefes alamıyorum bide tam bulantı kusma zamanlarım mahvoluyorum😔
Slha Kagan_pasa2 insallh saglikla gelsin yavrularimiz rabbm acisini gosterrmesin kmseye insallh sneinde suyun normale doner
Limpid Ya bn napiyim annemde kalıyorım esımle aramızda 9 saat mesafe var su an asker oldugu için seyırde ve sadece 10 dk günde konusabılıyoruz doğuma kdr burada kalıcm.. esıme o kdr ıhtıyacım oluyrlı bazen 😔 ikiz oldukları ıcın zaten uzun süreli kanamalarım oldu zaman gecsın bır an önce evıme esıme cocuklarıma kavusayım 🙏
Kagan_pasa2 Limpid allah senin de yardimcin olsun. Ben de sirf esimden ayri kalmiyim diye çok iyi doktorlarin oldugu ili birakip doguya geldim. Şimdi sorunlar olunca pisman oldum geri de donemem artik
Kagan_pasa2 Habis07 ne zaman birakmani istedi doktorun igneyi??? Benimkisi doguma kadar kullanicaksin dedi çok tedirgin oldum dogumda fazla kanama yapar demislerdi