Nefertiti Englishteacher ben milkshake veya smoothie gibi yapıyorum bazen değişiklik istediğimde. Yulaf bal süt biraz da sevdiğin meyvelerden koyabilirsin çilek muz çok yakışıyor biraz fıstık ezmesi veya fındık ezmesi de koyuyorum bazen bal yerine hem tok tutuyor hem de sade sütten iyidir. İnternette de tarifler var bazıları ceviz filan da koyuyor. Bi bakabilirsin internetten de.
Yogurtlupilav Englishteacher ılık, sıcak fln kesinlikle içemiyorum, buz gibi sütü ama tek seferde lıkır lıkır içiyorum. Hamilelikten önce hiç sevmediğim süt bu dönemde beni hiç rahatsız etmiyor. Her gün değil ama haftada 2-3 kere içmeye özen gösteriyorum.
Englishteacher Yogurtlupilav ne güzel ya keşke ben de lıkır lıkır içebilsem illa bişeylerle karıştırmam gerek
tomurcukannesi Englishteacher ısıtıp bal koyup içince iyi oluyo gece yatmadan. Bende sade içmeyi pek sevmem sabahları çok aç uyndığım için gece yatmadan ısıtıp bal koyup içip uyuyorum☺️
Mavi20 Englishteacher yazıcam ama bi çok gebe var 🤦♀️ Smoothie gibi yapın. Ballı muzlu. Dondurulmuş ananaslı yada içine katılabilecek meyvelerden. Ceviz,badem gibi kuruyemişli. Bu şekilde bebekte çok iyi kilo alıyor. Şeker çikolata yerine bal daha sağlıklı bağışıklık sisteminizi koruyor alerjiniz yoksa.
Englishteacher Mavi20 şeker yerine bal kullanıyorum zaten sürekli dediklerinizi de deniyim çok teşekkürler
Denosko Englishteacher nesquikle iç 😄 ben bazen öyle yapıyorum hem tatlı ihtiyacımı gideriyor hem de kocaman bardak süt içmiş oluyorum
Denosko Englishteacher yani zararlı değil diyemem içeriğini bilemiyorum ama kalsiyum vs barındıran cocuklara özel bir ürün. Hiç süt içmemekten daha zararlı değildir bence ama tabi tercih senin 😊