Englishteacher Kızlar sade olarak süt içemiyorum muzlu süt olarak içiyorum ama farklı olarak nasıl tüketebilirim sizler sütü nasıl tüketiyorsunuz???
sudamlasi Englishteacher eskiden hiç içemezdim ama ne olduysa şimdi içiyorum sade olarak.sade içemeseydim içine azcık kakao yada şeker katardım
niayk Englishteacher ben de sade hiç içemiyorum, pek sağlıklı olmasa da kahvaltılık gevrekle tuketiyorum
iremby Englishteacher bende agzima bir cikolata veya kek halley bir sey atiyorum ustune iciyorum iyi oluyor oyle de deneyebilirsiniz
Englishteacher sudamlasi ben de öncelerden beri hiç içemiyorum sade bi denesem içebilir miyim bilmiyorum sanırım içemem kendimi tiksindirmek de istemiyorum
Englishteacher niayk evet onu ben de yapıyorum meyveli müsli alıp içine ayrıca kuru meyveler kayısı dut erik vs çok az da bal katıp öyle tüketiyorum bazen.
Gulsumm Ballı ve ılık içmeye çalış. ben hamile olduğumu bile sütten tiksinince anladım. İçemiyordum başlarda ama sonradan bu şekilde içmeye başladım. Uyumadan önce özellikle bana iyi gelmişti hala da iyi geliyor.
Burcumeyra Bende biraz bal katıyorum hafif ılıtıp içiyorum,kakao veya nesguik katıyorum,arada bir türk kahvemi sütle yapıyorum
Englishteacher iremby ayyy o sütü içmek için koca bi palet hallet bisküvi falan yerim ben ya anca içerim bi bardak sütü
Englishteacher Sinemarbc laktozsuz süt tüketiyorum diğer sütler mideme çok rahatsızlık veriyor ama yoğurdumu kendim yapıyorum
detetedmom404 İlk günlerde aşırı tiksinmişim eve bile sokasım gelmiyor sütü onun yerine bol bol yoğurt yiyorum
Nefesliva Englishteacher küçük parça çikilata veya nesguik atıyordum şimdi şeker çıkınca sade içiyorum zorla
CerenKurt 7.ayı bitirdim ve inanilmaz mide yanması yaşamaya başladım. Özellikle geceleri midem çok yanıyor. Bir yerde ballı ılık sütün iyi geldiğini okumuştum şimdi uyumadan içiyorum. Resmen ilaç oldu bana ☺️ Hem güzel hem Bebek için iyi hem derdime deva oldu
Aysmnv35 Önce bi adet muz yiyorum sonra soguk bi bardak sütü arkasına içebiliyorum ☺️🤩 muzlu çilekli süt fln bana farklı geliyor hele ballı fln anca kıs aylarında tüketebilirim gibi bakalım