_Sahra Benim bir kere serklaj yapıldı tutmadı ondan sonra abdominal serklaj yaptırdık ama benim 4 tane delikten girilip yapıldı göbekten rahim ağzının en üstüne koyuldu dikiş normal serklajlar ucuna koyuluyor yukarıya koyulamıyor doktorum bana yat demedi canım ama ben hep yattım korkudan hep bu dikişle ikiz gebelik geçirenler var canım doktorum bu dikişi atarken hiç erken doğum yapanlar olmadı dedi sende de olmaz inşallah dedi olmadı çok şükür 🤲🏻 Çok şükür baskı kasılma batma vs gibi şeyler olmadı canım