Edakrc ben de ilk bebeğimi kaybettim çok iyi anlıyorum sizi 17 haftalıktı oğlum şimdi tekrar hamileyim ,14 haftalık iken kontrole başka doktora gittim şans eseri enfeksiyon var fitil verir diye beklerken açık ameliyat olman lazım dedi çok şaşırdık ertesi gün hemen oldum sürekli yatıyorum ayaklarımın altında yastık koydum sadece lavabo için kalkıyorum yemek için bile kalkmıyorum çünkü içimde korku var rabbim inşallah bize bu acıyı bir kere daha yasatmaz bebeklerimizi sağ sağlım sağlıklı zamanında hayırlısıyla alırız kucağımıza 🤲