Sinemmmmm58 Deletedmon099282 ben iki bebegiminde cinsiyetini gordum ruyamda canim bu hamileligimde erkek bebek vardi kucagimda mavi battaniyelerde sarili ve oglum olacak insallah❤
Ays_cskn Deletedmon099282 Ben bilerek gitmedim canim devlette gec soyluyorlar dedikleri icin birde 1oglum var surekli gidemiyorum bakacak kimse yok bakalim bayram sonrasini bekliyorum oglumda 21 haftalikken ogrenmistim 😁😁😁🥰
Deletedmon099282 Ays_cskn İyi bekletebiliyorsanız :) devlette öyleymiş hatta söylemiyorlarmış bile eskiden
2melekannesii___ Deletedmon099282 Ben ilk gebeligimde erkek çocuğu görmüştüm ve kizim oldu 2 yaşinda 😂💙
Deletedmon099282 2melekannesii___ tam tersi çıkıyorsa benımkı erkek olacaktır 😂 sağlıklı olsun da gerisi önemli değil 💕👼🏻🐣
Fatma0090 Deletedmon099282 Amin inşallah canım Allah razı olsun rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın inşallah
Sinemkarq Bende rüyamda kız bebek doğurduğumu görmüştüm tersine çıkar dediler ama doktorumuz 15. Haftada kız dedi ters çıkmıyormuş demekki 😂😂
ruyayorumunet Şuradaki yazıya bakın yardımcı olur belki :) https://www.ruyayorumu.net/ruyada-kendi-kiz-cocugunu-gormek/