Deletedmon099282 bende erkek bebek olarak isim söylediler rüyamda yağız kat adını hamilesin dediler yarın cinsiyet öğrenicez bakalım ne olucak Rabbim kızın da oğlanın da hayırlısını ve vaktinde sağ sağlim kucagımıza almamızı nasip etsin inşallah ben 7 ay önce erken doğum yapıp ikizlerimi üçer gün arayla kaybettim içim buruk yine aynı korkular Rabbim kimseyi evlat acısıyla imtihan etmesin inşallah Rabbim kimsenin kucagını boş bırakmasın inşallah evlat isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻