4.gebeliğini yaşayan ve 12 10 yaşlarında 4.5 aylık bir bebeği olan bir anneyim kızım haziran doğumlu öncelikle bol bol kıyafet alma derim çünkü çok çabuk büyüyolar ve aldıklarını 1 kere anca giydiriyorsun onun dışında bezde öyle stok yapma çünkü kiloda çabuk aldıkları için elinde kalır onun yerine ben tecrübe ettim ve sadece ilk 3 ay işimi görecek şeyler aldım mesela çıtçıtlı bady en çok kullanılan yarım kollu olanı da fazla kullanıyorum ince alt üst takımlar ki bunu ben uzun kollu tercih ediyorum malum daha küçükler gece bazen banyo yapıp üşütmesinler diye çorap ilk 3 aydan sonra zaten elindekiler küçüldükçe gelişimine göre almak bence daha mantıklı zaten bebeği görmeye gelenlerde bol bol kıyafetle geliyo annane babanne de alıyo ben ilk gebeliğimde çok stok yaptım ama inan çoğunu giymeden büyüdü o yüzden hastane çıkışı aldm 5 li takımdan aldım ilk zaman hep onlarla büyüdü sonrasında gelişimine göre aldım insan alıp giydiremedinde de üzülüyo