iremm3434 4 alt ust takım 1 tane 10 lu aldim yenidogan 1 ay giyiliyor cok alma dediler ama hastanede sadece 4 takım giydiriliyormus, phlips avent emzik aldim en cok onu tutuyorlar, lansinoh biberon aldim, ana kucagi alirsan evde rahat olur , sampuan cok onemli değil herkes uygunu neyse onu aliyor unibaby aldim ben, ağustosta doğacak oldugu için ilk zamanlar uzun kol ince giydiriliyor ona göre al takımları sonra zaten hava soğuyor, 2 kalin battaniye olsun bebek nerde yatarsa bi altına bi üstüne seriyorsun zaten kış cocugu oldugu için 4 katlı müslinde tercih edebilirsin