Withminou Sweetbabyy benimde senin gibi sancilarim vardi bu gece acile gittim 1 parmak aciklik var ama sanci yok nolcak bilmiyorum bekliyoruz ama beklemek daha da geriyor insani
Sweetbabyy Withminou Ay bende bugün gidicem ama nst sancı çıkmassa açıklığabakmaz doktorum diye düşünüyorum
Sweetbabyy Dilara9406 Kanala bianda da girebiliyormuş yaa hayırlısı benimde bş sancı oluyor arada bebek kanalda bikaç haftadır
Keho2626 Dilara9406 36+5 de nişanım düştü 37+6 da bir buçuk cm açılman Var dediler şu an 38+1 im bugün kontrol var doktor ne diyecek heyecandan ölüyorum 🤣🤣
Sweetbabyy Keho2626 Ayy sonlara doğru heycnlanıyor insan tabi benimde bugün kontrolum var ama pek ümidim yok😂 bişey çıkmaz gibi
Melisbahar Sweetbabyy bnmde 38 olduk ama yarn sezerynla dogrcm cnku bn hemn hamile kaldm sezeryn yerim taze bide bebeqimi çok hissetmiyorum doğum olsun dedi yarn 3300 le doğrcaum insllhh
EsraYsf Sweetbabyy valla devlette randevu bulamadığım için gidemedim daha canim ama oncelerden çıkıyor diyordu dr um
Sweetbabyy EsraYsf Son haftalarda randevu almanıza gerek yokki düzenli gittğiniz doktora direk gidebiliyorsunuz
EsraYsf Sweetbabyy düzenli gittiğim bir hastane yok canim nerden randevu bulursam.o şekilde gidiyorum belirli bir hastanem ve dr um yok dun ist Bakırköy Dr Sadi Konuk devlet hastanesini aradim randevusuz bakmıyorlar dedi