Sweetbabyy Haftayla günde 5-6 kez sancılarım gelmeye başladı çok şiddetli geliyor ama bikaç sn sürüyor yarın kontrolum var nst çıkar mı sizce
Dilara9406 Sweetbabyy nst sancim cikiyo o kadar yalanci sanci kasilma bebegimin toplanmasi vajinada baski hersey var ama bebegim gelmiyo 38 olduk
Ayss344 Sweetbabyy benimde akşam saatlerinde sürekli vajinada baskı ve ağrı oluyor. Sabah kalkarken de aynı şekilde zor kalkıyorum ağrı ve sızıdan 😢 ne sancı var ne su ne nişan var🤷🏻♀️ Doktor normal diyor sürekli 🤦♀️
Withminou Sweetbabyy benimde senin gibi sancilarim vardi bu gece acile gittim 1 parmak aciklik var ama sanci yok nolcak bilmiyorum bekliyoruz ama beklemek daha da geriyor insani
Sweetbabyy Serapcemre Ya işte yalancı sancı mı yoksa doğum sancısı mı merak ediyorum bende ama nst sancı olmassa çıkmaz merakımı gideremicem nezaman gelicek 🙃🥲
Sweetbabyy Merveliku Benimde gündüzleri oluyor şimdilik doğumumda gündüz olucakmış gibi geliyor bana bakalım🙃
Seyma_ck Bursaspor16 37+5 ben de evet akşam olunca daha fazla kasılıyor benim de günün yorgunluğundan diye düşünüyorum.
EsraYsf Bende 38+2 yim bi kac gündür vajinal agri var gibi sürekli onun dışında arada karnim agriyor başka da bir belirti yok ama
Haticecik 37+4 haftalığız akşamdan berı aynı kasılmalar bende de var cuma günü de doğumum var doktora sordum normal dıye soyledı ☹️
EsraYsf Sweetbabyy valla devlette randevu bulamadığım için gidemedim daha canim ama oncelerden çıkıyor diyordu dr um
Haticecik Maalesef ben tedavı görüyorum hamılelıgımın basından berı rahım ağzı kısalması var erken doğumu tetıklıyo çok şükür ıgnelerle bu raddeye getırdık çok şükür normalde daha erken görülüyordu benım doğum ıgnelerle haplarla bu haftaya kadar geldık
Keho2626 Dilara9406 36+5 de nişanım düştü 37+6 da bir buçuk cm açılman Var dediler şu an 38+1 im bugün kontrol var doktor ne diyecek heyecandan ölüyorum 🤣🤣
Bursaspor16 Kızlar nişan gelince hemen doğum olmuyomus onu anladım cumartesi geldi nişanım o günden beri tetikteyim ama ne gelen var ne giden 😃😃