seda_engin devlet Hastanesi’nde 10 kişiden bir doktor iyi çıkarsa şansınıza ama genelde çıkmıyor benim karşıma çıkmadı 3.gebeligim her zaman özeli tercih ettim rahat, temiz, bilinçli,bilgi veren ilgilenen doktorlar var hamileler için de motivasyon , güven çok çok önemli bence