Deletedmom_110 seda_engin Her zaman için özel en iyisi yani benim tercihim ama bazı devlet hastaneleri duyuyorum özelden daha iyi sanırım biraz da doktora bağlı bir durum
alonee seda_engin bu zamana kadar devletlerin hiçbirini iyi duymadım. Özel tabiki. Ama bazı devletlerde iyi doktorlara denk gelinebiliyor şans işi.
sherlock seda_engin canım devlet iyi bile olsa muayene sırası bulmak mesele gece kötü olsan sabah doktoruma gideyim desen randevu bulamazsın. Ben hemşireyim inan kendi çalıştığım kurumda bu randevu meselesi yüzünden özel takipliydim. Maddi olarak zorlamayacaksa özel hastane.
zeyneplikoglu7 Gidilen devlet hastenesi doktorları özeli aratmazsa devlet derim fakat bizim burada ki gibi işini silah zoruyla yapar gibi yapıyorlarsa tabi ki özel :)
Deletedmom_110 seda_engin canım ucuz olan ne kaldı ki zaten.Evet muayene ücreti vs biraz fazla ama yapacak bişey yok ben bir kez tavsiye uzerine gittim devlet hastanesine gitmez olaydım berbattı 7 aydır özele gidiyorum mecbur bırakıyorlar özele gitmeye
zeyneplikoglu7 seda_engin canım bende özele gidiyorum cidden çok pahalı 210 TL veriyoruz o yüzden bı ay gidiyorsam diğer ay gitmiyorum 2 ay görmediğim dahi oldu
Minik1Civciv Deletedmom_110 kızlar ne olur olmaz devlette de takibini öneririm Mevlana kadın doğum da durkadin Elif yıldız var öneririm çok çok iyi hem Remzi beye gidiyorum hem oraya
Melikeser Keske devletlerde insan gibi davransalarea ozellere bi dunya para dökmesek ama mecbur ozel devlete gidip hamileligimi zehir edemicem yarim yamalak anlatialari davranislari
anonimgelin Ben devlete gidiyorum çok ilgililer canım tatlım güzelim diyorlar ben memnunum Sancaktepe ilhan varank😍
butterfly4 @seda_engin ben iki gebeliğimde de devlete gittim çok memnun kaldım beklentiniz çok çok yüksek değilse devlet iyidir
Deletedmom_110 Minik1Civciv Dediğin yeri biliyorum ama bana çok uzak kalıyor canım ya yakın olsaydı denerdim yine de sağol
Minik1Civciv Fg1989 İstanbul canım Gaziosmanpaşa karayollarına bağlı Mevlana mahallesinde fizik tedavi hastanesi dediğim
Elfakbalik seda_engin nen 27+3 haftalik hamileyim tüm kontrollerimde devlete gidiyorum çok memnumum özelle aynı ilgileniyorlar özel hastaneye karşıyım ben
Seval4120 zeyneplikoglu7 hangi sehirdesiniz ben Samsun’da özel kliniğé gidiyorum muayene ücreti 500 tl veriyoruz
enesayazmoom seda_engin devlette randevu buluna bilse devlete gitmeyi tercih ederim ama maalesef 1 aydır hergun randevu aratiyorum bulamıyorum mecbur özele gidicem .. her ay özele verilen parayla çocuğun ihtiyaçları alınır o düşünce deyim
Hilalya35 enesayazmoom hamilelerin randevusuz alıyorlar ben randevu bulamayınca 7 buçukta hastaneye gidip sıra alabiliyorum Ankara şehir hastanesinden